Юлія Попович: "Медицина у війну проходить неабияке випробування на міцність, на адаптивність і приймає серйозні виклики"

Юлія Попович, директор з маркетингу Багатопрофільного медичного центру «ЛЕЛЕКА», розповіла, як працює компанія під час війни.

Коментарі 1414

Які ключові зміни відбулися у вашій галузі цього року?

Медицина у війну проходить неабияке випробування на міцність, на адаптивність і приймає серйозні виклики. Медзаклади працюють в надскладних умовах під обстрілами, лікарі оперують в блекаути, приймають пологи, рятують життя військових та цівильних, при цьому зберігають спокій та тримають довоєнний рівень якісної медичної допомоги.

Як і у інших сферах, відбулось скорочення кількості споживачів через міграцію та інші фактори. І, незважаючи на війну, люди все одно продовжують жити, планувати дітей, народжувати. Наші героїчні українські жінки, попри напружену ситуацію, обирають народжувати тут, вдома, а ми робимо все для їх комфортних та безпечних пологів.

Однак, якщо візьмемо показники столиці, то кількість пологів тут зменшилася приблизно вдвічі. До речі, у серпні-вересні почалося поступове відновлення, люди поверталися до Києва. Проте, ракетні атаки у жовтні-листопаді викликали нову хвилю відтоку.

Отже, якщо минулого року в Україні народилося 277 тис діток, то в 2022 році, зважаючи на ті тенденції, що маємо за 11 місяців, можна очікувати цифру в межах 160-170 тис. новонароджених.

Після перемоги, звісно, ця крива має поповзти вверх. Але довоєнного рівня народжуваності можна очікувати не раніше, ніж за 3-5 років. Залежно від економічно-політичної ситуації та від того, як швидко повернуться в Україну біженці.

Разом з тим, воєнний час змушує нас активно змінюватися та відповідати вимогам часу. Нині «Лелека» є прикладом того, як не лише вистояти у найважчих умовах, а й мати сили розвиватись та рухатись далі.

Так, після обстрілів окупантами та пошкодження нашого пологового будинку в Пущі-Водиці, ми змогли відновитись та з вересня відкрились як багатопрофільний медичний центр для всієї родини.

Ми запустили Центр сучасної хірургії і стали надавати не лише медичну допомогу в пологах та веденні вагітності, а також успішно проводимо хірургічне лікування широкого профілю захворювань не тільки жінкам, а й чоловікам.

Як змінилась поведінка споживачів?

Поведінка споживача мінлива. Сьогодні вона прямо залежить від військової ситуації у місті, області, країні.

Нині споживач став меньш вимогливим у сервісних моментах. Разом з тим, став цінувати головне – якість надання медичної допомоги.

Також більшість споживачів почали брати до уваги критерії, актуальні сьогоденню – наявність в закладі комфортабельного укриття, генератора тощо.

Як перерозподілився медіа спліт? Як змінився рекламно-комунікаційний ринок загалом?

Кожен бізнес відчув, наскільки важлива соціальна відповідальність та підтримка своєї країни у нелегкий воєнний час. Тому на перший план у маркетингових комунікаціях вийшла чітка позиція – «Як наш бренд наближає перемогу? Що корисного робить? Як допомагає армії та людям, які опинились у складних життєвих обставинах, переселенцям, дітям?».

Зараз це основа для побудови маркетингової стратегії. Тобто, змінився підхід на користь відповідального маркетингу.

Від чого зараз залежить ефективність рекламних кампаній?

Від гнучкої контентної політики та вміння адаптувати рекламну комунікацію до поточних умов. Сьогодні важливо пропонувати нові фішки та розуміти потреби клієнта, який живе в умовах тотальної невизначеності.

Інфопростір зараз надзвичайно напружений. Тому треба підтримувати оптимізм та надихати свою аудиторію, наприклад, історіями про добрі справи.

У рекламі змінився фокус зі споживача на людину, а меседжі стали більш патріотичними та відкритими. І ситуативний контент нині набирає найбільші охоплення.

Які зміни може очікувати у маркетинговому плануванні і бюджетуванні в наступному році?

Всі розуміють, що з плануванням в нинішніх умовах стає все складніше. Перед маркетингом сьогодні ставлять задачі «тут і зараз», бо кожен бренд намагається вижити в нових умовах, швидко впіймати цю зміну і перерозподілити ринок.

Думаю, в маркетинговому плануванні на наступний рік буде актуально освоїти усі можливі канали комунікації зі своїм споживачем і в онлайн, і офлайн просторах. Ситуація змінюється дуже швидко, а діджитал канали в умовах частих проблем зі зв’язком та інтернетом вже не показують звичний рівень конверсії. Тому зараз не варто нехтувати жодним з рекламних каналів.

Чим надихається ваша команда у такий скрутний час?

Кожен день на фоні жахливих та трагічних новин обов’язково трапляються історії, які захоплють та надихають, стимулюють працювати та прискорювати темп.

Сьогодні саме той історичний час, коли герої поруч, просто навколо нас. Це наші військові, медики, рятувальники, волонтери, український бізнес, який працює та не здається, це всі ми – українці, які гуртуються і роблять неможливе. Кожен на своєму місці працює та наближає нашу перемогу.

Як ваша компанія допомагає країні?

«Лелека» з перших днів війни опинився майже на лінії фронту і з приватного пологового будинку ми перетворились на військовий госпіталь, бо саме до нас привозили поранених військових ЗСУ та тероборони з найгарячіших точок: Бучі, Мощуна, Гостомеля, Ірпеня. Паралельно ми продовжували приймати пологи, надавати допомогу нашим пацієнтам та місцевим жителям Пущі-Водиці.

Так, з 24 лютого по 9 березня в «Лелеці» народилось 26 прекрасних діток: 13 хлопчиків і 13 дівчаток. Разом з тим, невідкладну медичну допомогу отримали понад 500 військових з пораненнями різної ступені важкості.

Послуги з різних галузей медицини отримали більше, ніж 200 містян. Окрім того, для десятків людей заклад на деякий час став тимчасовим притулком та укриттям від ворожих снарядів.

Наша допомога не залишилась непоміченою для ворога, через що в березні наша будівля була обстріляна окупантами та зазнала значних пошкоджень.

Декілька місяців ми власними силами проводити відновлювальні роботи з ремонту.

І з вересня «Лелека» відновив роботу, були запущені нові хірургічні напрямки та відбулась трансформація у медичний центр для всієї родини.

Зараз активно працює наша благодійна ініціатива по допомозі військовослужбовцям ЗСУ, їх дружинам (співробітникам ЗСУ, ветеранам війни, АТО) та мешканцям постраждалих від агресії рф населених пунктів Київської області – Горенки, Бучі, Ірпеня та Мощуна. Це безкоштовні оперативні втручання від нашого Центру сучасної хірургії та програми на безкоштовне ведення вагітності та пологів. Загалом на сьогодні за даною програмою надано послуг на суму понад 1 млн. грн.

sostav.ua

Обговорити з іншими читачами:
Погода