Юлія Голота: Вже кілька років поспіль спостерігаємо стабільний ріст нашої галузі, у 2019 динаміка +19%

Юлія Голота, CEO Adsapience, розповіла про основні тенденції галузі.

Комментарии 2537

Вже кілька років поспіль спостерігаємо стабільний ріст нашої галузі, у 2019 динаміка +19%. Запит на якісні івенти та experiential рішення зумовлений важливістю інвестицій в якісний досвід споживача з брендом та бажанням отримати максимальний ефект від цієї взаємодії.

Внаслідок емоційного контакту з брендом споживач отримує додаткову лояльність та мотивацію, отже «мода на івенти» буде щодалі актуальною. Класичні інструменти не зазнали суттєвих змін, але залучення технологій та креативу у ці напрямки формує додаткову вартість та має попит у рекламодавців. Зростає інтерес до Loyalty marketing як до засобу дослідження клієнтського досвіду.

В планах команди Adsapience на 2020 продовжувати обраний вектор з точки зору продукту, знань, стосунків та взаємодії бізнесу і людини.

Прогноз на 2020 рік оптимістичний, тенденції зростання у всіх сегментах ринку маркетингових сервісів збережуться на тому ж рівні. Гонитва за ідеями та технологіями продовжується і може принести свої сюрпризи у новому році.

Клієнти зацікавлені у нових технологіях, які підвищують ефективність комунікації. Це підтверджують і реалізовані нами проекти з технологіями AR/VR, кінетикою, інтерактивними екранами, роботизованими елементами, АІ. Більше того, клієнти готові до зворотнього зв’язку від споживача щодо досвіду взаємодії, і тут нам також є що запропонувати ринку.

На ринку формується запит на суть і глибину дій, а не тільки швидкість. Бренди-лідери будують стосунки з аудиторією на принципах experience economy – досвіду який споживачу дає бренд. Івенти, промо і діджитал допомагають створити саме такий, персональний досвід. Також серед останніх тенденцій: залучення більшої кількості каналів комунікації в спілкування зі споживачем.

Краща рекламна кампания 2019 року

Переосмислення партнерства з Atlas Weekend та технічна реалізація унікального майданчику #MastercardVibes для людей з вадами слуху – перший подібний проект на усьому європейському континенті – що вивів сприйняття бренду та фестивалю на принципово інший рівень.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода