Юрій Горбунов випробував новий Land Rover Defender на бездоріжжі

Український телеведучий та актор Юрій Горбунов випробував новий Land Rover Defender на бездоріжжі. Актор відзначив, що цій легенді «не треба кричати про свій претензійний характер, бо кожен це зрозуміє сам після першого тест-драйву».

Комментарии 1354

У відеоролику Горбунов за кермом позашляховика переїжджає через колоди, проходить ями, круто підіймається вгору і спускається. Особливо вражає спокійний рух авто під нахилом у 30°, де позашляховик демонструє додаткове маневрування.

Із брутальним дизайном та системою автоматичної адаптації до дорожніх умов, новий Defender призначений для експедицій, долання гір, бродів, лісів та доріг без асфальту.

Юрій Горбунов поділився враженнями зі знімальною групою: «Мій захват точно відчують мисливці. Оце схопив себе на думці, що якби раніше на полювання ми виїжджали у Defender – наскільки б впевненіше я почувався в лісі! Тут тобі і камери кругового огляду, і пневмопідвіска, і захисна плівка від мешканців лісу».

У відеоролику повнопривідний Defender First Edition 110 з 2-літровим дизельним двигуном за 9 секунд прискорюється від 0 до 100 км/год. Максимальна швидкість становить 188 км/год, а потужність – 240 к.с. В Україні вартість Defender у 110 кузові стартує від 1 623 000 гривень*, 90 версія кузова очікується у 4 кварталі 2020 року. Новий Defender з’явився в офіційній дилерській мережі Land Rover в Україні у травні 2020 року, наразі доступний для тест-драйву і придбання.

За допомогою системи Terrain Response, Юрій Горбунов індивідуально налаштував трансмісію, кермо, диференціали та зчеплення. Актор активно використовує систему камер колового огляду та технологію ClearSight. Так він бачить місцевість перед собою «крізь» капот авто. У небезпечному тесті знадобилося і дзеркало заднього виду з цією технологією – воно поділено навпіл. Через одну частину Юрій бачить задні пасажирські сидіння, через іншу – онлайн відеотрансляцію заднього огляду.

В екстремальних умовах бездоріжжя потрібен високий кліренс, який у Defender додатково збільшується завдяки спеціальному режиму електронної пневмопідвіски. Так позашляховик додатково підіймається над поверхнею на 7.5 см, легко долаючи перешкоди. Для колод і високого каміння передбачена функція «Камені», яка активує спеціальний режим проходження таких небезпек. Навіть для подолання бродів – мілководних річок, боліт – є програма Wade, яка забезпечує проходження фактично метрової глибини. 

Андрій Ханін, бренд директор Jaguar Land Rover в Україні, головною перевагою у Defender вважає технології для бездоріжжя і комфорт. Виїхавши у подорож, власник і його друзі впевнені у безпеці і зручності авто.  «З цим гігантом бездоріжжя велика компанія забуває про тісні салони минулого і виштовхування автомобілів з боліт. У передньому ряді є відкидне сидіння – поміститися можуть троє, спеціальна функція попередить пасажирів про інші авто у «мертвій зоні», а водій за кермом зможе контролювати рух і сталу швидкість на бездоріжжі завдяки системі All Terrain Progress Control. Defender найбільше оцінить той, хто не уявляє життя без екстриму».

Випробовуючи легендарне авто, Юрій Горбунов зізнався: «У жодному іншому авто, яке б прекрасне воно не було – у такий екстремальний тест я б ніколи не вирушив».

 video

Над відео працювали: Відеостудія G-production.

*Розрахунок вартості здійснено станом на 19.06.2020 за курсом, розміщеним на winner.ua

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie