Юридичні аспекти рекламної діяльності під час війни

Захист інтересів галузі є однією з важливих функцій Всеукраїнської рекламної коаліції. Всі 25 років від свого заснування Коаліція активно бере участь у вдосконалені рекламного законодавства, розвитку системи саморегулювання реклами та захисті інтересів членів Коаліції.

Коментарі 1324

Так, вже багато років ВРК співпрацює з державними органами та бізнесами з приводу проведення експертиз рекламних матеріалів на відповідність законодавству.

Робота у цьому напрямі майже не зупинялась (хіба що у березні). Органи контролю за рекламою звертаються до ВРК за незалежними експертними висновками згідно статті 29 Закону України “Про рекламу”. Так, цього року, вже під час війни, ВРК отримала запити від Держпроспоживслужб та Департаментів архітектури та містобудування з Івано-Франківської, Київської та Черкаської областей. Виконані експертизи стосуються порівняльної та недобросовісної реклами, особливостей рекламування жилих комплексів та АЗС.

У ВРК вважають, що це гарна тенденція, яка є ще одним, хоч й опосередкованим, підтвердженням, що рекламний ринок бореться з викликами та шукає нові шляхи виживання для бізнесу.

Також одна з важливих потреб зараз – це зміни у рекламному законодавстві. Експерти ВРК у складі створеної робочої групи розробили та надіслали до профільного комітету Верховної Ради України пропозицію щодо внесення змін до Закону України «Про рекламу» в частині використання державної символіки та зображення зброї у рекламі. Громадська рада при Національній раді з питань телебачення та радіомовлення підтримала цю ініціативу.

Тож у Коаліції ще раз наголошують для державних органів контролю за рекламою та рекламодавців, що ВРК продовжує свою роботу щодо юридичних експертиз реклами. Звернутись за незалежною експертизою рекламних матеріалів на відповідність законодавству можно за електронною адресою [email protected]. Для членів ВРК та державних органів проведення експертиз є безкоштовним.

sostav.ua

Обговорити з іншими читачами:
Погода