Yves Saint Laurent демонструє, як NFT можна прив’язати до досвіду онлайн-покупок

Бренд Yves Saint Laurent (YSL) Beauty на честь Black Opium le Parfum запустив кампанію Web3. Про це повідомляє видання Marketing Dive.

Коментарі 834
Кампанія складається із двох частин. У першій YSL Beauty Night Block NFT будуть подаровані покупцям, які набувають нового аромату через інтернет-магазин бренду у Франції, США, Великобританії та Австралії. Споживачі, які завантажують програму гаманця YSL Beauty, можуть претендувати на один із двох різних NFT, який дає доступ до подарункового сертифіката, ексклюзивного контенту або приватного продажу другої активації Web3. 

У другій частині власники YSL Beauty Block NFT зможуть придбати NFT, розроблений у співпраці з жінками-художниками. Доходи від кампанії будуть спрямовані на підтримку програми Abuse is Not Love, яка бореться із насильством у відносинах. 
Обговорити з іншими читачами:
Погода