«Із геройки в кешбойку», або Нова кампанія від Grape для EVA

Агентство креативних рішень Grape розробило нову кампанію для «Лінії магазинів EVA», щоб розповісти про нову вигоду — кешбек.

Комментарии 1029

EVA — це більше тисячі магазинів з товарами для краси та дому по всій Україні. Це яскравий помаранчевий дизайн і та сама пісня «завжди Єва, завжди вигідно». Це улюблене місце геройок і мам року. Це знижки, вигоди та подарунки. А відтепер ще й кешбек, який можна отримати з буденного списку «покупок додому».

Тому перед агентством стояло завдання створити справжню кешбечну кампанію, яка розповість, що кешбек тепер може отримати кожна геройка у кожному магазині EVA.

Ще на початку року EVA запропонувала жінкам «зайти в EVA та відпочити» від  повсякденної рутини, «залипнути» біля новинок та знижок, побалувати себе б’юті-дрібничками. Адже розуміла, що кожна українська жінка — геройка, якій у круговерті щоденних справ дуже потрібен час для себе.

Проте EVA побачила, що навіть знайшовши час на відвідини магазину, жінки частіше купують лише те, що потрібне для прибирання, для оселі, для дітей і чоловіка, але не те, що просто порадує їх.

Бути геройкою — означає бути сильною та відповідальною. Щодня вони за щось борються, доводять іншим чи намагаються «заслужити». Бо вірять, що нічого не дається просто так. Особливо для себе. Ці істини стали для геройок настільки звичними, що їм складно жити інакше і ставитися до всього простіше.

І навіть тоді, коли у EVA з’явився кешбек, геройки йдуть відважно його виборювати. Вони збирають всю свою хоробрість, щоб забрати кешбек і прикупити товарів краси. 

Так з’явилися кешбойки — сміливі геройки у погоні за кешбеком.

Щоб показати це, Grape разом з No Stars відзняли ролики в новому, експериментальному жанрі «кешбек-вестерн». Прем'єра відбулась на всіх телеканалах країни.

 video
 video

Кешбойськими стали і віжуали, що зовсім не схожі на попередню комунікацію EVA.

«Геройки набралися сміливості забрати свій кешбек — і стали кешбойками. EVA набралася сміливості бути не такою, як завжди! Кешбеком ми демонструємо клієнткам не тільки додаткові переваги картки програми лояльності EVA МОЗАЇКА, а й даруємо жінкам радість від покупок бажаного», — зазначила заступниця директора з маркетингу «Лінія магазинів EVA» Василина Петлицька.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода