У нових роликах головними героями стали відомі клієнти компанії: зірка серіалу «Ейфорія» Сідні Свїні, серфінгіст Кай Ленні та професійний каскадер Ді Брайант. Кожна знаменитість продемонструвала гордість за свій автомобіль: відреставрований Bronco 1969 випуску, пікап F-серії та спортивний автомобіль Mustang.
video
Перший ролик присвячений Сідні Свїні та її «історії кохання» з Ford. За словами актриси, вона народилася у родині механіків, водила Ford свого прадіда, а потім закохалася у машину Ford Bronco. Після покупки автомобіля вона змінила коробку передач, оновила радіо, дизайн у машині, у процесі записуючи відео для своїх батьків. Але після редизайну її пристрасть до машин Ford не пройшла - актриса придбала нову модель Mustang. У цьому ролику автокомпанія також представила колекцію жіночого робочого одягу, що випускається у співпраці з Dickies. Також на підтримку кампанії Свїні проведе на своєму каналі в TikTok серію навчальних відео з технічного обслуговування автомобілів.
video
В іншому ролику Ford організував демонстрацію навичок керування Ді Брайант - єдиної афроамериканки жінки-каскадера в індустрії розваг. За кермом нового Mustang 2024 Брайант розповіла, яких праць їй варто було пробиватися в цій сфері, і що Mustang був її кращим напарником. Наразі вона навчає інших жінок навичкам екстремального водіння.
video
З Каєм Ленні, який живе на гавайському острові Мауї, Ford розробив лінійку дощок для серфінгу. Їхня кольорова гама відповідає вантажівкам Super Duty. Вісім виготовлених на замовлення дощок Ford будуть передані благодійній організації Ленні, фонду Positively Kai, який надихає молодь на острові Мауї за своїм захопленням.
Компанія була розроблена у співпраці з п'ятьма агентствами - Wieden + Kennedy New York, Artemis, Mindshare, VMLY & R та BBDO. Найближчими тижнями вона буде представлена в соціальних мережах і на телебаченні. При цьому кожен власник Ford отримає рекламний ролик, який розповідає історію його автомобіля.
Як повідомив AdAge Ерік Хелін, глобальний виконавчий креативний директор W+K, ці ролики — не поодинока співпраця зі знаменитостями, а справжні історії власників Ford, які продовжуватимуться.