Зірка «Теда Лассо» Джейсон Судейкіс, зіркі соцмереж і K-pop гурт у кампанії McDonald's на честь ЧС-2022

McDonald's використовує Чемпіонат світу для найбільшої глобальної кампанії

Коментарі 711
Можливо, McDonald's навіть не є офіційним спонсором Чемпіонату світу з футболу в Катарі, але це не завадило знаменитій мережі гамбургерів запустити нову глобальну кампанію на підтримку ЧС-2022, який розпочнеться всього за чотирі дні.

McDonald's також не обійшовся без зіркових героїв у рекламній кампанії до ЧС-2022. Наприклад, у ролику можна побачити найпопулярнішого у світі тиктокера Кебі Лейма, а також актора Джейсона Судейкіса в образі персонажа Теда Лассо (у кумедному епізоді він жартує про поїдання вибачень).

Усі учасники креативу представлені у життєвій ситуації: коли багато проблем, сумно після роботи чи потрібно приємно провести час із друзями — на допомогу приходять ресторани мережі McDonald's.
 video
sostav.ua
Обговорити з іншими читачами:
Погода