За рік контентний сервіс Burda Media Creative зріс на 23%

У 2019 році зростання контентного сервісу медіакомпанії Burda Ukraine склало 23%.

Комментарии 1377

Медіакомпанія Burda Ukraine створила маркетингове дизайн-агентство Burda Media Creative у 2016 році. Його мета — задовольнити потребу рекламних партнерів у донесенні своїх промо повідомлень через актуальні сьогоденному суспільству формати.

За три роки роботи Burda Media Creative виробила свою спеціалізацію — це акцент на візуальних рішеннях з сильною редакторською складовою. У своїх проектах компанія міксує формати, об'єднуючи відео і, наприклад, доповнену реальність, пов'язуючи принт із діджітальним інтерактивом.

«Покоління Z готове витратити тільки 8 секунд на вивчення об'єкта у смартфоні. Наше завдання — зробити так, щоб за ці вісім секунд читач захотів познайомитися вживу з продуктом, просування якого нам довірив клієнт, — говорить Тамара Алексейчук, керівниця Burda Media Creative. — За ці три роки створено і реалізовано 38 проектів і пройдено перший, найскладніший етап — пошук своєї ролі та місця у промо міксах клієнтів. Тепер ми розуміємо “що?”, “де?”, “коли?”. І, що важливо у нашій справі, “кому?” і “в якій кількості?” говорити».

Серед недавніх реалізованих проектів — настільна гра для KARCHER з інтеграцією бренду у механіку, контент і дизайн; серія інтерактивних книг для дітей “Пригоди Єви та Рудаські” для проекту мережі магазинів Eva і спільно з благодійним фондом 1+1 “Здійсни Мрію”; “Книга для фуд-блогера Вікторії Попін”.

У сфері Corporate Publishing у компанії сформувався стійкий пул партнерів і з'явилося УТП — преміум бізнес видання “під ключ”. У цьому випадку клієнт визначає мету і тему, а все інше робить редакція медіакомпанії, передаючи назад в руки втілену задумку. Серед кейсів — видання “Аеропорт КИЇВ”, “Еволюція” для SCANIA Ukraine, подарункова інтерактивна книга для VIP партнерів банку ПУМБ.

Burda Media Ukraine не тільки створює медійні продукти, а й є майданчиком для їх рекламного розміщення. Адже Burda Ukraine випускає низку власних друкованих журналів: Marie Claire (тираж 43 тис примірників), Добрые советы (тираж 75 тис примірників), Отдохни (тираж 73 тис примірників), Лиза (тираж 55 тис примірників), Burda (тираж 38 тис примірників ), How to be a man (тираж 12 тис примірників), всього 35 друкованих і 6 цифрових медіабрендів. Сумарне охоплення у принты — 4 млн, в онлайні — 2,5-4 млн людей на місяць.

Burda Україна є дочірнім підприємством міжнародного концерну зі столітньою історією Hubert Burda Media.

Обсудить с другими читателями:
Погода