Для врахування думки молодшої аудиторії агенція провела фокус-групи з дітьми та консультувалась з психологами. Працюючи над головним персонажем, команда так само вивчала популярні серед дитячої аудиторії канали й мультфільми, розглядала існуючих та міфічних істот, тварин і комах. Так було запропоновано 4 назви та персонажі каналу, серед яких діти обрали пташеня зі всесвіту “Бробакс”.
“Пташеня привабило дитячу аудиторію яскравими кольорами та милотою. Він допитливий та кмітливий і знаходить вихід з будь-якої ситуації, залучаючи маленьких глядачів до світу неймовірних анімованих пригод. Ми зраділи, що саме цей маскот став обличчям каналу”, - зазначає арт-директорка агенції Postmen Анна Сенюк.
При створенні образу пташеня, команда Postmen дослідила різні види пернатих. Так, за ідею був взятий сичик-горобчик, який згодом перетворився на маленьке кольорове пташеня. Агенція і далі працюватиме над розвитком сюжету анімаційного серіалу та розкриє подробиці дружби героя.
“Сучасну малечу, яка пізнає світ всіма можливими способами, оточує неймовірна кількість контенту. Тому батьки й суспільство мають надати їм інформаційний простір з історіями, які будуть цікаві, корисні та безпечні. Цим простором стає дитячий YouTube-канал з привабливою і якісною візуальною частиною”, - додає Анна Сенюк.
На каналі “Бробакс” транслюватимуть 4 анімаційні серіали: “Тото”, “Маленький Бу”, “Яся та її робот”, “Портал пригод”, які створили українські студії-переможці мистецьких конкурсів Суспільного у 2021 році. До створення долучилися й відомі українці - про це незабаром можна буде дізнатися у соцмережах “Бробакс”.
Гаслом каналу став заклик “Задружимося!”.
Перші серії вже доступні на YouTube-каналі «Бробакс».