Zakupki.Prom: навіть у консервативній сфері можна бути простими і сучасними

Один із найбільших майданчиків системи публічних електронних закупівель Prozorro Zakupki.Prom провів ребрендинг. Його візуальне оформлення стало більш інтуїтивно зрозумілим, динамічним та яскравим. Над новим стилем працювала креативна агенція Banda.

Комментарии 1512

Не секрет, що сфера державних закупівель асоціюється із консерватизмом, заплутаністю та зарегульованістю. Реформи останніх років багато що змінили на краще. Завдяки Prozorro тендери стали прозорими та доступними для всіх. Однак численні страхи та міфи ще досі утримують частину бізнесу від участі в них. Нове візуальне оформлення Zakupki.Prom демонструє, що навіть у сфері держзакупівель можна бути зрозумілими, сучасними та зручними.

Загалом метою майданчика є максимально спростити роботу з онлайн тендерами та зруйнувати стереотипи. Перш за все про те, що тендери — це складно. І що розібратися в них може тільки людина з кількома вищими освітами. У цьому покликаний допомогти і новий дизайн.

“Ми вже доволі давно працюємо над тим, щоб полегшити для наших користувачів роботу з тендерами. Звісно, отримати контракт з державою чи великою комерційною компанією можна, лише доклавши певних зусиль. Проте ми дуже хочемо, аби наші клієнти бачили у тендерах не складнощі і перепони, а нові можливості. Оновлений візуальний стиль майданчика відображає наш підхід до роботи з користувачами. Ми говоримо з ними однією мовою. Нерідко для цього, так би мовити, перекладаємо з бюрократичної на “людську”. А також завжди готові прийти на допомогу. Тож я сподіваюся, що завдяки цим перетворенням нашим клієнтам буде ще комфортніше працювати з тендерами”, — наголосила Наталія Ковальова, керівниця майданчика Zakupki.Prom.

Робота над новим візуальним оформленням тривала понад півроку. Перших змін зазнали логотип, стартова сторінка та сторінка реєстрації. Zakupki.Prom не відмовилися від впізнаваного зеленого кольору. Однак оновили його, зробивши більш яскравим та сучасним. 

“За основу брендингу ми взяли ідею перетину площин. Вона показує Zakupki.Prom як місце, де відбувається двостороння комунікація держави і приватних бізнесів, покупців і продавців. Ми адаптували цей прийом для інтерфейсу і так знайшли спосіб забрендувати будь-яку сторінку за допомогою структурування інформації. Це робить сервіс одночасно виразнішим і зручнішим”, — коментують у креативній агенції Banda.

Наступні плани з оновлення — сторінка зі списком тендерів, сторінка створення закупівлі та подачі пропозиції.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода