Діти люблять ходити по свіжому цементу, писати «Тут був %username%», та малювати на фасаді гаража.
Інсайт із дитинства «Залишити слід в історії» Madcats інтерпретували по-своєму: Mitka — це «знак» по-українськи, і за допомогою фарби можна залишити свій знак на чому завгодно (в межах українського законодавства). А ще назва бренду однаково читається українською і англійською.
Агенція створила виразну айдентику і дизайн упаковки, мимохідь виконавши мрію усіх бренд-менеджерів: «Зробити лого БІЛЬШЕ». Логотип, по суті, і є балончиком фарби — креативники жартують, що вони намалювали балон із букв, не малюючи сам балон. Форма тут відповідає за те, щоб фарбу Mitka можна було легко знайти на полиці, а колірний акцент допомагає вибрати потрібний колір.
Madcats хотіли підкреслити практичність і утилітарність Mitka, щоб дизайн ніби говорив: «Я просто фарба. Я не про імпресіонізм і не про Сальвадора Далі. Зі мною ти можеш пофарбувати паркан, холодильник та руків’я улюбленої катани. Нічого більше, але з цим я впораюся відмінно».
Інсайт із дитинства «Залишити слід в історії» Madcats інтерпретували по-своєму: Mitka — це «знак» по-українськи, і за допомогою фарби можна залишити свій знак на чому завгодно (в межах українського законодавства). А ще назва бренду однаково читається українською і англійською.
Агенція створила виразну айдентику і дизайн упаковки, мимохідь виконавши мрію усіх бренд-менеджерів: «Зробити лого БІЛЬШЕ». Логотип, по суті, і є балончиком фарби — креативники жартують, що вони намалювали балон із букв, не малюючи сам балон. Форма тут відповідає за те, щоб фарбу Mitka можна було легко знайти на полиці, а колірний акцент допомагає вибрати потрібний колір.
Madcats хотіли підкреслити практичність і утилітарність Mitka, щоб дизайн ніби говорив: «Я просто фарба. Я не про імпресіонізм і не про Сальвадора Далі. Зі мною ти можеш пофарбувати паркан, холодильник та руків’я улюбленої катани. Нічого більше, але з цим я впораюся відмінно».
За матеріалами прес-релізу