Сьогодні, коли технології не просто вдосконалюють, а цілком змінюють деякі сфери нашого життя – у повсякденній медицині все ще не використовуються сучасні можливості онлайну. Поліклініки відстали від потреб реальності – пропонувати простий і зручний сервіс, а, як і раніше, усе тільки ускладнюють і «упроблемнюють».
Але тепер, коли з’явився новий формат поліклініки, важливо було створити таку комунікацію, яка б донесла до кожного очевидні переваги. Тож ми створили кампанію, яка будується на порівнянні двох реальностей – офлайнової та онлайнової.
Диджитал-кампанія складається із чотирьох коротких роликів, кожен з яких присвячений певним бенефітам – просто, зручно, надійно і швидко.
Щоб підкреслити бенефіти, ми використали образ звичайного, усім знайомого кліку. Один клік – і ти сам обираєш лікаря. Один клік – і ти не чекаєш у черзі. Один клік – і нікуди не треба їхати. Ліку… Вибачте. Клікуйся онлайн з «Телеклінікою».
Client: «Телеклініка»
Project Leader – Ольга Перепелиця
Mullenlowe Adventa:
Creative director – Світлана Цвєлєньєва
Art director – Дар’я Бричевська
Copywriter – Євгеній Бабій
Client service – Ольга Мамаєва, Олександра Логвиненко
RocketJuiceFilmProduction:
Director – Євгеній Гожейший
DOP – Денис Лущик
Executive Producer – Іван Гончарук
Line Producer – Іра Шмотолоха
За матеріалами прес-релізу