Занурюйтеся в улюблену книжку і рятуйте суперагента

Прем'єра рекламного міні-серіалу PocketBook

Комментарии 1116

PocketBook оголошує про YouTube прем'єру рекламного міні-серіалу, створеного для іміджевої кампанії бренду маркетинговим агентством MOON studio. Зустрічайте чотири приголомшливі ролики про магію занурення в сюжет книжки, в яких стерлися межі між реальністю і літературними фантазіями.

Ролики стануть основою іміджевої діджитал-кампанії, яка охопить понад 20 країн і триватиме до кінця 2020 року. Її завдання – підвищити впізнаваність бренду в країнах Європи. Але, як кажуть у PocketBook, головна мета – подарувати гарний настрій, показавши, що об'єднує любителів читання по всьому світу. Рекламна кампанія на YouTube почалася з двох захоплюючих історій: «Бабуся-шпигун» і «Шокуючий вальс».

 video
 video

Нова рекламна кампанія продовжує ідею «У твоєму PocketBook» («Inside your PocketBook»), що просувалась іміджевим роликом у форматі 360° «Епічна битва Шерлока і Дракули», який був випущений у 2019 році та набрав понад 15 мільйонів переглядів на YouTube. Однак нові рекламні ролики демонструють занурення в читання абсолютно по-новому: ще більш весело і шалено!

Чому «Inside your PocketBook»?

Читачі постійно діляться з PocketBook емоціями та переживаннями від прочитаних книжок. Деякі йдуть ще далі, описуючи епізоди, в яких діяли б інакше, ніж герой. Ми всі любимо читання за можливість уникнути реальності, і приміряти нові ролі. У нових рекламних роликах PocketBook вирішив розкрити саме цей інсайт, який об'єднує любителів читання в усьому світі.

«Читання дозволяє зануритися в іншу реальність, і ми сподіваємося, що наші ролики нагадають, що за допомогою електронних рідерів зануритися в книжкові історії можна не тільки вдома на дивані, а де завгодно і коли завгодно! Адже завдяки рідерам читання стало мобільним, як ніколи», - каже Наталі Хоменко, Креатор у PocketBook.

Про створення

Уже на етапі розробки креативною командою PocketBook ідей і написання сценаріїв було зрозуміло, що за втілення відео в життя повинен взятися режисер Олексій Пасічник, і маркетингове агентство MOON studio, яким багато в чому зобов'язаний своїм успіхом екшн у форматі 360° із 15 мільйонами переглядів.

«Це наша друга спільна робота з PocketBook. Ми рухаємося разом, довіряємо один одному, завдяки цьому і зважилися на такий масштабний проект. Після першої кампанії ми побачили відгук і раді, що PocketBook вирішив розвивати ідею. Людям сподобалося стежити за розвитком персонажів з їх улюблених книжок. Ми показали ідеї PocketBook режисерові, а він перетворив їх у живі сценарії», - розповів Дмитро Андрєєв, засновник маркетингового агентства MOON studio.

Щоб занурити глядача в казковий світ героїв, були обрані локації, які максимально точно підходили для вирішення режисерського завдання. «Будинок графині Уварової з чудовими залами і дерев'яними сходами буквально дихає історією, а Арт-завод Платформа, де знімався сюжет про секретного агента, схожий на промисловий район Манчестера або Амстердама», - додає Дмитро Андрєєв.

Про що міні-серіал?

У рекламний міні-серіал увійшли чотири ролика: блокбастер «Бабуся-шпигун», класичний роман «Шокуючий вальс», казка «Сплячий татусь» і фентезі «Урок відьом». Глядач зануриться в кульмінацію розповіді, а уже через кілька секунд стане свідком раптового перетворення книжкової фантазії в реальність.

Рекламна кампанія на YouTube почалася з двох роликів: «Бабуся-шпигун» і «Шокуючий вальс», таких різних за стилем, але поєднаних все тією ж ідеєю повного занурення в сюжет книги.

А в середині осені PocketBook випустить ще дві не менш захоплюючі історії: «Урок відьом» і «Сплячий татусь». Нашим глядачам доведеться навчитися літати на мітлі та пробиратися разом з відважним героєм в лігво дракона!

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода