Він також відзначив, що заповнюваність рекламних блоків на телеканалах StarLightMedia становить 99%.
«Чергова криза виявилася не такою довгою, як багато хто прогнозував. Колапсу не сталося. Бізнес в Україні та світі дуже швидко адаптувався до нових реалій та навчився працювати навіть в умовах поширення Covid-19. Зараз рекламний ринок активно відновлюється. Продаж товарів, які рекламуються на ТВ, навіть навесні, у найважчий період, показував відносно непогані результати. Адже йдеться про бренди, які складають споживчий кошик, і необхідні людям кожного дня. Надалі ми, звичайно, рекомендуємо дотримуватись всіх необхідних вимог МОЗ і нової бізнес етики. Але якщо говорити про бізнес, по факту все виявилось не так драматично. Ми очікуємо, що наступного року рекламний ринок зростатиме, без будь-яких провалів», - відзначив генеральний директор Ocean Media Андрій Партика.
За матеріалами прес-реліза