Запуск платформи готових креативних концепцій - Бренд-сток

Платформою для креаторів, де в ідей з’явиться другий шанс на втілення, стане Бренд-сток від креативної агенції VANDOG, бо ж круті ідеї мають жити, а не ховатися в столі.

Комментарии 893

Є одна страшна несправедливість: на поличках креативників збирається  багато хороших ідей, які не вдалось реалізувати просто тому, що клієнт вподобав інші запропоновані рішення.

Команда креативної агенції Vandog назбирала вдосталь таких кейсів у себе і вирішила дати цим ідеям другий шанс, зібравши їх на Бренд-сток.

Що таке Бренд-сток?

Бренд-сток стане місцем готових концепцій з брендингу та упаковки, які не стали в нагоді конкретному клієнту, бо його бізнесу більше підійшло інше рішення. Зате цілком можуть пригодитись іншому. А кошти від куплених ідей будуть спрямовані на підтримку притулку для бездомних тварин “Сіріус”.

Хто зможе скористатись Бренд-стоком

“Звісно, самі собою гарні ідеї не реалізуються. Потрібен бізнес, якому для виходу в люди бракує лише вдалого брендингу, упаковки, айдентики, дизайну, — говорить креативна директорка Vandog Ірина Метньова, — Тут ми розраховуємо на дві аудиторії:

-власників малого бізнесу, які у пошуках дизайну або бренду за доступну ціну

-підприємців, які планують запуск свого бренду, але ще не знають як назвати продукт, запакувати його і який логотип розмістити на вивісці

Третьою аудиторією будуть креативники, які власне і поповнюватимуть запаси крутих та доступних робіт”.

В якому форматі діє Бренд-сток

Загалом схема проста: креативники діляться роботами — власники бізнесів знаходять потрібне та доступне рішення.

Платформа діятиме у фейсбуці у форматі групи. Щоб вступити в групу, потрібно подати заявку. Після її підтвердження адміністратором, можна почати шукати чи додавати роботу.

Гарна новина — кожна публікація концепту проходить модерацію та з’являється в групі лише після підтвердження. Це означає, що Бренд-сток підтримуватиме якість робіт та не дозволить платформі перетворитись на звалище.

Умови участі

Найважливіші ось:

-Автор автоматично погоджується з умовами групи і надає свою згоду на передачу авторських прав майбутньому покупцеві.

-Айдентика (фірмовий стиль із неймінгом або без нього) — упаковка (дизайн упаковки із назвою продукту або без неї).

-Один концепт айдентики не може перевищити вартість 10 тис грн. Упаковки — 5 тис грн. У вартість не включається ліцензія на використання платного шрифту (якщо такий в концепті є).

-Кожна публікація концепту проходить модерацію.

-Одна публікація = одна робота. Повторно надіслати роботу можна не більше двох разів.

-Покупець в коментарях пише «купую». З покупцем зв’язується продавець (для отримання оплати і передачі файлів) та адміністратор групи.

-В коментарях можна додавати лише деталі роботи, або відповіді на запитання покупців. Просувати іншу роботу, спамити, обговорювати сторонні теми в коментарях забороняється.

-Роботи продаються без можливості внесення правок. За одним винятком — мінімальна правка, яку пропонує сам продавець.

-Покупці, купуючи концепт, мають право отримати вихідні файли та письмову згоду автора на використання концепту.

Приєднатись до Бренд-стоку https://www.facebook.com/groups/brndstck.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода