Є одна страшна несправедливість: на поличках креативників збирається багато хороших ідей, які не вдалось реалізувати просто тому, що клієнт вподобав інші запропоновані рішення.
Команда креативної агенції Vandog назбирала вдосталь таких кейсів у себе і вирішила дати цим ідеям другий шанс, зібравши їх на Бренд-сток.
Що таке Бренд-сток?
Бренд-сток стане місцем готових концепцій з брендингу та упаковки, які не стали в нагоді конкретному клієнту, бо його бізнесу більше підійшло інше рішення. Зате цілком можуть пригодитись іншому. А кошти від куплених ідей будуть спрямовані на підтримку притулку для бездомних тварин “Сіріус”.
Хто зможе скористатись Бренд-стоком
“Звісно, самі собою гарні ідеї не реалізуються. Потрібен бізнес, якому для виходу в люди бракує лише вдалого брендингу, упаковки, айдентики, дизайну, — говорить креативна директорка Vandog Ірина Метньова, — Тут ми розраховуємо на дві аудиторії:
-власників малого бізнесу, які у пошуках дизайну або бренду за доступну ціну
-підприємців, які планують запуск свого бренду, але ще не знають як назвати продукт, запакувати його і який логотип розмістити на вивісці
Третьою аудиторією будуть креативники, які власне і поповнюватимуть запаси крутих та доступних робіт”.
В якому форматі діє Бренд-сток
Загалом схема проста: креативники діляться роботами — власники бізнесів знаходять потрібне та доступне рішення.
Платформа діятиме у фейсбуці у форматі групи. Щоб вступити в групу, потрібно подати заявку. Після її підтвердження адміністратором, можна почати шукати чи додавати роботу.
Гарна новина — кожна публікація концепту проходить модерацію та з’являється в групі лише після підтвердження. Це означає, що Бренд-сток підтримуватиме якість робіт та не дозволить платформі перетворитись на звалище.
Умови участі
Найважливіші ось:
-Автор автоматично погоджується з умовами групи і надає свою згоду на передачу авторських прав майбутньому покупцеві.
-Айдентика (фірмовий стиль із неймінгом або без нього) — упаковка (дизайн упаковки із назвою продукту або без неї).
-Один концепт айдентики не може перевищити вартість 10 тис грн. Упаковки — 5 тис грн. У вартість не включається ліцензія на використання платного шрифту (якщо такий в концепті є).
-Кожна публікація концепту проходить модерацію.
-Одна публікація = одна робота. Повторно надіслати роботу можна не більше двох разів.
-Покупець в коментарях пише «купую». З покупцем зв’язується продавець (для отримання оплати і передачі файлів) та адміністратор групи.
-В коментарях можна додавати лише деталі роботи, або відповіді на запитання покупців. Просувати іншу роботу, спамити, обговорювати сторонні теми в коментарях забороняється.
-Роботи продаються без можливості внесення правок. За одним винятком — мінімальна правка, яку пропонує сам продавець.
-Покупці, купуючи концепт, мають право отримати вихідні файли та письмову згоду автора на використання концепту.
Приєднатись до Бренд-стоку https://www.facebook.com/groups/brndstck.
За матеріалами прес-релізу