Засновник WPP Мартін Соррелл дав оптимістичний прогноз щодо ринку діджитал-реклами

Він торкнувся ситуації з бойкотом Twitter

Коментарі 870
Гуру рекламного ринку, засновник WPP Мартін Соррелл заявив, що для діджитал-реклами «ще не все так погано», хоча зростання сектора справді сповільнилося. Доходи його S4 Capital зросли на 29% - компанія орієнтована на цифрову, а не на ТВ-або газетну рекламу. Клієнти віддають перевагу просуванню, орієнтованому на негайне зростання продажів, розвитку бренду в довгостроковій перспективі, пише Financial Times.

Соррелл також торкнувся ситуації з відмовою рекламодавців та агентств від просування у Twitter: частка соцмережі у всіх світових доходах від цифрової реклами становить лише 1%. При цьому Ілону Маску дійсно варто звернути увагу на проблеми з модерацією та припинити скорочення в компанії — рекламодавці стурбовані тим, що їхня реклама публікується поряд із «екстремальним» контентом, зазначає Bloomberg.

"Люди забувають про нові платформи", - додав підприємець. Йдеться про розширення присутності Apple на рекламному ринку, зазначає видання.

Компанія S4 Capital Соррелла відзвітувала про стрибок валового прибутку до $295 млн (£250 млн) за підсумками кварталу. Виторг збільшився до $354 млн (£300 млн). Ринкова вартість бізнесу впала на 65% на початку року, проте дані квартального звіту відновили довіру інвесторів.

За словами Мартіна Соррелла, компанія має «довгий шлях» до поліпшення показників, оскільки інвестори «хочуть бачити результати».

Обговорити з іншими читачами:
Погода