Застосування креативності – це ключ до успіху у 2021 році

За даними нового дослідження LIONS, доведення впливу креативності зараз є ключовим пріоритетом як для клієнтів, так і для агенцій.

Комментарии 1390

Такий висновок можна зробити на основі опитування 1500 експертів, що представляли різні бренди та агенції, проведеного компанією LIONS. Уперше результати були оприлюднені у березні на заході Lions Live.

Незважаючи на передову практику, яка свідчить про те, що просування бренду необхідне, для того щоб досягти успіху в процесі відновлення, здатність завчасно виправдати інвестиції  залишається недосяжною для багатьох маркетологів.

  • 61% керівників брендів стверджують, що показати вплив довгострокової творчої діяльності було надзвичайно або дуже складно. Трохи більший відсоток (64%) керівників агенцій дотримуються такої ж думки.
  • Двадцять вісім відсотків лідерів брендів зазначають, що більше уваги зараз приділяється тому, щоб  довести ефективність їхньої креативності.
  • Один з маркетологів стверджує: «Пандемія негативно вплинула на наш бізнес, тому нам довелось урізати бюджет, щоб відновити баланс доходів і витрат. У першу чергу зазвичай страждають ЗМІ, активація бренду і довгострокові ініціативи у сфері управління акціонерним капіталом».
  • На думку головного мережевого директора з питань стратегічного розвитку, «політика короткострокового планування і відповідні питання щодо собівартості інвестування в бренд і креативність, на противагу тактичній ціні та рекламі конкретних пропозицій, - це завжди виклик».
  • У той же час, потреба робити покупки онлайн, викликана карантином, призвела до того, що ЗМІ та роздрібна торгівля стали тісно пов’язаними, як ніколи раніше.
  • 60% брендів назвали електронну торгівлю головним пріоритетом на наступний рік, а 45% зазначили, що соціальна торгівля увійшла до Топ-3 сфер для експериментів.

Переклад тексту підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода