Чому це важливо?
Новий звіт агенції з інноваційного розвитку Outform у співпраці з GWI свідчить про те, що хоча й стереотипи про захоплення іграми лише серед хлопців-підлітків швидко відходять у минуле, багато жінок залишаються осторонь «геймерської» культури, оскільки вони більше ніж чоловіки цінують власний досвід і враження у процесі прийняття рішень щодо ігрових покупок.
- За даними звіту агенції Outform під назвою "Грай, щоб перемагати 2021", 83% жінок із загальної вибірки 1047 любителів ігор з Британії, США та Франції, опитаних через Контактний простір компанії GWI, використовують мобільні телефони, у той час як для чоловіків цей показник сягає 68%. Ігри, оптимізовані для мобільних телефонів, наприклад Candy Crush (41% жінок зазначили, що це їхня улюблена гра), здобули більшу популярність серед жінок, ніж ігри для приставок.
- 75% опитаних жінок засвідчили, що використовують приставку, хоча варто зазначити, що в цілому жінки менше прив’язані до ігор на цьому пристрої.
- Лише 28% жінок вважають себе завзятими геймерами, у той час як серед чоловіків таких – 72%. Всього третина чоловіків роблять покупки, пов’язані з іграми, виключно заради розваги.
- Для порівняння, жінки зазвичай більше орієнтуються на дослідження. Вони на 15% більше схильні спочатку спробувати, а лише потім купувати. Вони також вважають вітрини в магазинах на 30% більш практичними, ніж чоловіки, і використовують тактильний, особистий досвід для прийняття рішень щодо покупок. Проте 74% жінок ретельно вивчають усю інформацію в інтернеті.
- У жінок, що захоплюються іграми, виявили більшу лояльність до брендів, зокрема 61% - на противагу 55% чоловіків – стверджують, що вони лояльні до ігрових брендів, яким довіряють.
«Жінки витрачають час на вивчення всіх деталей, які дозволять їм отримати оптимальний ігровий досвід. Крім того, вони більш гнучко підходять до способу гри, чи то дротове підключення до телевізора, чи то гра на ходу на маленькому екрані, причому в останньому випадку перевага полягає у відсутності значних обмежень. Ігри уже давно перестали бути забавою для хлопців – тепер тут немає місця статі, це розвага для всіх поколінь, де кожному знайдеться місце», - Саймон Гетевей, виконавчий директор напрямку Європа, Близький Схід і Африка у компанії Outform.
Переклад статті підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.