- Майже всі жінки-геймери (94%) грають на мобільних телефонах у порівнянні з геймерами-чоловіками (90% ).
- Дві третини (66%) жінок також грають на приставках.
- Жінки-гравці віддають перевагу вирішенню головоломок у іграх (44%) та іграм, які пропонують можливість творчо підходити до вибору (31%).
За даними компанії Newzoo, яка займається дослідженням ігор, жінки-геймери більш схильні до мобільних ігор-головоломок.
Жінки складають близько половини (46%) геймерів на десяти найбільших ігрових ринках, проте вони трохи більш схильні до ігор на мобільних пристроях, ніж чоловіки (94% гравців жіночої статі у порівнянні з 90% - чоловічої). Вони також грають частіше – 35% жінок-геймерів грають на телефоні 5 разів на тиждень, у той час як частка чоловіків складає 29%. Хоча вони й віддають перевагу іграм на телефоні, вони також полюбляють грати і на приставці (66% використовують цей пристрій) та на комп’ютері (68%).
Ігрові вподобання жінок і чоловіків теж відрізняються: ігри-головоломки до вподоби майже половині (44%) геймерів-жінок (що майже вдвічі більше у порівнянні з чоловіками). Трохи менший відсоток належить іграм, які пропонують можливість творчо підходити до вибору (31%). І навпаки, жінки-геймери проявляють менше інтересу до умов відкритого світу.
Додаткове дослідження WARC підтвердило, що 70% жінок з дітьми грають в ігри – а 90% роблять це щотижня. Ця окрема група геймерів особливо вразлива до реклами і з більшою вірогідністю порадить друзям зробити покупку.
Крім того, жінки ймовірніше підпадають під категорію «казуальних геймерів», які проводять 5-10 годин на тиждень, граючи в ігри, і не вважають себе геймерами. Казуальні ігри також приваблюють аудиторію з більшим доходом, а тому є більш цікавими для брендів.
Усе це може стати потенційною можливістю для рекламодавців, яким необхідно зосередити більше уваги на застосування реклами в іграх.
Переклад статті виконало бюро перекладів та локалізації Workogram