Ідея народилась ще минулого року, але тоді локдаун уніс свої корективи. Рік вона лежала, маринувалася-морозилася — і ось, докечалася моменту реалізації. За цей час встигли дещо зміститися акценти у комунікації бренду — вона стала ще більш яскравою та позитивною. Тож команда переосмислила минулорічні історії і підлаштувала їх під оновлений бренд.
Креатив побудований навколо простих життєвих ситуацій, у яких аудиторія покупців побутової техніки може себе впізнати. Стосунки в родині — у подружній парі, між зятем і тещею — це прекрасно, але вони не завжди дарують винятково приємні емоції. А ось великий вибір крутої техніки у Фокстрот дарує радість за будь-яких умов! Адже саме та радість, яку отримує клієнт у процесі вибору та користування технікою, — основа бренду Фокстрот.
«Поєднання гумору, реалій буття та креативу – саме так народжується чи не кожна наша рекламна кампанія. Тому до запуску промо кондиціонерів та холодильників якнайкраще підійшли іронічні інсайти з життя, запропоновані командою Havas Ukraine. Адже, що може бути важливішим за сприятливий клімат у родині та можливість обирати те, що хочеться? Вірно: відчуття комфорту та радості від користування технікою з Фокстрот, яка забезпечить і те, і інше», – прокоментувала ідею промо кампанії Наталія Ставраті, маркетинг директор мережі Фокстрот.
В рамках кампанії Havas Ukraine створили 15-секундні ролики, а ще відзняли короткі 6-секундні відео. Їх навмисно не стали робити скороченими версіями довгих роликів, а створили повністю самостійні історії, адже саме найкоротші ролики наразі є найефективнішими.
Звісно, не забули і лисичку Фоксі! Вона тут не головна героїня, але все одно з’являється в історіях як впізнаваний веселий символ бренду.