«Живи зараз» – закликає житловий комплекс Pokrovsky Apart Complex

Агентство mirrolab розробило стратегію, айдентику та комунікацію житлового комплексу

Комментарии 1361

Покровський — новий житловий комплекс преміум класу від компанії Renome Comfort у Рівному. Архітектурний вигляд створили у київському бюро Archimatika.

Щоб знайти унікальну позицію і створити повідомлення, яке її транслюватиме, важливо було зрозуміти людей, які хочуть жити в такому комплексі. Креативне агентство mirrolab поспілкувалося з потенційними мешканцями та зрозуміли, що їх об’єднує. Вони амбітні, багато досягли, вже подбали про своїх дітей та батьків, і нарешті хочуть пожити для себе. Нарешті бути у місці, де можна насолоджуватися своїм життям. Жити зараз.

Простий і зрозумілий слоган «Живи зараз» зробили варіативним, щоб одночасно доносити позицію і підкреслювати переваги комплексу в подальшій комунікації — живи в центрі зараз, живи біля парку зараз, живи з найкращим краєвидом зараз.

 logo_pokrovski_v2

Для логотипу за основу взяли архітектурну форму ЖК. Вона унікальна та впізнавана — вже з лого зрозуміло, що це за будинок.

Агентство відмовилося від класичної чорно-білої кольорової гами, якою зазвичай показують преміальність. За основу взяли глибокий зелений, який виділяє Покровський на фоні конкурентів, підкреслює статусність і подобається як чоловічій, так і жіночій аудиторії.

Щоб підкреслити силу моменту та відчуття зараз в айдентиці, придумали дизайн-прийом — використовувати вертикальні рамки, які повторюють форму лого. А ще вони дуже зручні в комунікації. Коли потрібно донести клієнту найважливіше, ми ніби показуємо — зосередься на головному, на Зараз. Решта не важливо.

У комунікації знайомили людей із позиціюванням комплексу. Хотіли пояснити, що ж таке це “зараз”. Для цього уявили, як воно виглядало б, якби було чимось матеріальним. Яку форму має, якого кольору і як його звати.

Прийшла відповідь — “зараз” є сам комплекс. Зараз має ім’я — Pokrovsky Apart Complex. Зараз має форму — це форма самого будинку. У зараз навіть є номер телефону — це номер офісу продажів. Така гнучка форма допоможе формувати імідж комплексу у першій хвилі комунікації і легко трансформується під будь-які раціональні переваги у наступних хвилях, про які ви дізнаєтесь згодом.

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie