Жорно стало основою стилю піцерії та пекарні Spezzagrano

Брендинг гамбурзької піцерії та пекарні Spezzagrano від GRA Agency

Комментарии 1153
Завдання

Брендинг кафе чи ресторану, це завжди виклик. Виклик тримати слиновиділення під контролем, бо фраза “художник має бути голодним” тут не працює. Особливо, якщо це пекарня з італійською кухнею, особливо, якщо в меню є піца. Spezzagrano пощастило, що він в Гамбурзі, інакше розробка фірмового стилю не витримала б конкуренції зі спокусою постійної дегустації страв. А забрендувати було що: від меню, аж до соцмереж.
Рішення

Розробку стилістики почали з перерви на обід і визначення унікальної торгової переваги Spezzagrano. Нею виявилося борошно, що власноруч перемелюється з допомогою традиційних методів. Тому саме жорно стало основою для майбутнього стилю. Він увібрав у себе традиційність та модернізм, ставши елегантним відображенням гастрономічних уподобань місцевої публіки.

Відданість своїй справі, власника Мартіна, передає лаконічність та глибина айдентики. Стриманий та крафтовий візуальний стиль спонукає поїхати в Гамбург хоча б заради Spezzagrano. Логотип демонструє відкритість та радушність усім гостям, не дивлячись на те зайшли вони за шматочком піци, чи провести романтичну вечерю удвох.
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода