Зміни до Закону про рекламу, що на часі

Директор агентства provid Юрій Дума про нову ініціативу

Коментарі 1759
Всеукраїнська рекламна коаліція спільно з агентством provid виступила з ініціативою про внесення законодавчих змін, які дозволять демонструвати символіку України та зброю військових у соціальній рекламі. Ці зміни спростять роботу креативних команд зі створення контенту та його подальше поширення в медіа.

Майже всі команди і студії, що працюють на рекламному ринку, стикалися з юридичними обмеженнями щодо зображення низки предметів. Часто такі обмеження були прямо пов'язані із Законом «Про рекламу». Не раз, знімаючи кухню, персонал студії дбайливо збирав гострі предмети, щоб вони не потрапили в кадр. Це через той самий закон. Та деякі його норми під час війни, є, м'яко кажучи, недоречними.

Останній ролик ми знімали кілька тижнів тому разом зі студією. Відео «Завдяки тобі» мало розповісти про жест подяки військовим. Тож уявіть собі внутрішніх юристів, очі яких більшали, побачивши в сценарії блокпост із військовими.
 video
Особисто мені — і, думаю, усій знімальній групі — було по-справжньому ніяково, коли довелося просити військових сховати зброю та не показувати її в кадрі, адже тоді ймовірність появи реклами на каналах суттєво зменшилась би, а доля виходу в ефір викликала б побоювання. Спроби з'ясувати детальні обмеження до фільмування зазвичай закінчуються відомою фразою: «Ви надсилайте ролик — ми подивимося».
Далі — більше. Ми просили зняти нашивки із символікою та прапором. Так, нам довелося пояснювати людям, які зі зброєю в руках захищають країну й той прапор, що його зображення треба сховати. Зізнаюсь, жодне пояснення не давалося мені так важко, як це.

На наступній локації до кадру потрапив прапор України, що майорів у житловому комплексі на задньому плані. Ви не повірите, але закон зобов'язував зняти прапор і сором'язливо прибрати його з кадру в країні, у якій за цей прапор гинуть люди.
Вам це здається абсурдом? Так, це абсурд, до якого ми звикали довгі роки. І це безглуздя ми маємо право змінити. Раді, що завдяки підтримці Всеукраїнської рекламної коаліції та особисто Максима Лазебника ініціатива набула ваги і вже створено робочу групу з її розгляду.

Нам варто зняти обмеження з креативних команд, які реалізують для наших захисників і країни соціальні ініціативи. Ми маємо показувати прапор і наших військових такими, якими вони є. Якщо закон містить із цього приводу «неточність», нам треба змінити закон.

Жест подяки #ЗавдякиТобі з’явився 2018 року, а сьогодні став іще доречнішим. Коли складно й ніяково добирати слова, рука на серці викаже вашу шану.

Закликаємо і вас підтримати кампанію, дякуючи нашим захисникам та захисницям не тільки особисто, а й у своїх соцмережах. Для цього ставте хештег #ЗавдякиТобіу своїх дописах і завантажуйте матеріали для свого контенту за посиланням.

Обговорити з іншими читачами:
Погода