Зміни до Закону “Про рекламу” у воєнні часи

Всеукраїнська рекламна коаліція ініціює зміну деяких норм Закону України “Про рекламу”, що є неактуальними в період війни та заважають реалізовувати соціальні комунікації, що допомагають ЗСУ та протидіють російській пропаганді.

Коментарі 2728

Мова йде насамперед про частину 1 статті 20 Закону України “Про Рекламу”, згідно якої забороняється реклама з використанням зображень справжньої або іграшкової зброї, вибухових пристроїв.

Також уточнення потребує стаття 8, а саме п. 6 ч.1 ст. 8 Закону, згідно якої у рекламі забороняється використовувати або імітувати зображення Державного Герба України, Державного Прапора України, звучання Державного Гімну України, зображення державних символів інших держав та міжнародних організацій, а також офіційні назви державних органів, органів місцевого самоврядування, крім випадків, передбачених законами України у сфері інтелектуальної власності.

Сьогодні багато агентств рекламно-комунікаційного ринку України працює на інформаційному фронті, створюючи соціальну рекламу для допомоги ЗСУ та на протидію російській пропаганді.

У воєнних реалія певні теми у соціальній рекламі не можуть обходитись без зображення зброї або військових зі зброєю у кадрі та без ідентифікації української державної символіки.

Тож ВРК готує пропозицію щодо змін у Закон “Про рекламу” щодо обмежень зображення державних символів та зброї у соціальній рекламі. Такі зміни можуть носить тимчасовий характер на період воєнного стану у країні.  Відповідні пропозиції будуть внесені до Верховної Ради вже найближчим часом.

У ВРК вважають, що така ініціатива буде корисна всьому ринку та багатьом командам, які працюють над проєктами підтримки України у воєнні часи.

Якщо ви бажаєте долучитись до робочої групи чи у вас є питання, звертайтесь до [email protected].

sostav.ua

Обговорити з іншими читачами:
Погода