Зміни в структурі та нове призначення Марини Тіменко в agama

Із лютого структуру групи агентств agama на позиції Chief Marketing and Business Development Officer (CMBDO) очолила Марина Тіменко.

Коментарі 995

Понад 5 років у складі команд Talan Communications, Talan Events і Clever Force, що належать до структури agama, Марина розвивала напрям нового бізнесу цих агентств на позиції Head of Marketing Services Business Development. Після повномасштабного вторгнення група зосередилася на інтегрованому обслуговуванні клієнтів, що призвело до змін у структурі та формування нового відділу.

За понад 19 років у сфері маркетингу Марина працювала з різними категоріями українського та міжнародного бізнесу. Обіймаючи лідерські позиції, вона була частиною команд стратегічного планування, потім зосередилася на клієнтському сервісі, а останні 7 років займається залученням нового бізнесу.

«Цей рік передбачає не меншу турбулентність для рекламної індустрії, ніж попередні. Але ми в agama не зупиняємось і, навпаки, іще більше працюємо над розвитком наших інтегрованих сервісів і задоволенням клієнтських потреб у маркетингу за принципом 360 градусів. agama — один із перших рекламних холдингів в Україні, що нині має у своїй структурі такі сервіси, як: піар-агентство Pleon Talan, агентство комунікацій provid, агентство інтегрованих маркетингових рішень Talan Communications, трейд-маркетингове агентство Clever Force і медіаагентство «OMD Media Direction Україна». Завдяки такій кросканальності ми можемо розв’язати проблему клієнта в одному місці на всіх рівнях. Моє головне завдання на цей рік — розширити співпрацю та розвинути нові напрями та продукти».

​За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода