Зменшення кількості подорожей змушує переосмислити рекламу

Огляд рекламних витрат і доходів деяких найвідоміших рекламодавців у сфері туристичних послуг за 2020 рік.

Комментарии 1248
  • Подорожі завжди вважалися головним рекламним сектором, але минулорічні скорочення виявили потенційне зростання показника ефективності.
  • Десять найбільших брендів помітили покращення співвідношення реклами та продажів, оскільки у 2020 році інвестиції в рекламу зменшувалися швидше, ніж прибуток від продажів. 

За даними останнього звіту WARC Data під назвою Світові рекламні тренди: Інвестиції в рекламу у 2021/22 рр., деякі з найвідоміших туристичних брендів скоротили обсяг реклами минулого року унаслідок різкого зменшення попиту, що могло призвести до перегляду стратегії.

Подорожі завжди вважалися головним рекламним сектором, але минулорічні скорочення виявили потенційне зростання показника ефективності. Десять найбільших брендів помітили покращення співвідношення реклами та продажів, оскільки у 2020 році інвестиції в рекламу зменшувалися швидше ніж прибуток від продажів. 

Наприклад, сервіс Airbnb відкрито заявив про зміну свого підходу – минулого року він скоротив витрати на стратегію перфоманс-маркетингу на 541 млн. дол. і змістив фокус своєї уваги на бренди та піар-послуги. Цього року компанія повідомила, що рівень трафіку на платформі досягнув показників 2019 року, не дивлячись на скорочення маркетингових витрат на 50%.

Додатковий аналіз звіту свідчить про те, що хоч наступного року інвестиції у рекламу у всьому світі перевищать 700 млрд. дол., витрати на рекламу у сфері туризму все ще будуть нижчими, ніж були до пандемії.

Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода