А якою ще могла бути креативна локація на конференції, якщо негласна назва заходу звучала як “велика креативна дурня”? Цей мікс божевілля та продакшену спричинив справжній шквал емоцій у відвідувачів, утворивши чергу з бажаючих зробити селфі в дивакуватих локаціях (детальніше — у відео).
Денис Мартинов, Managing Director, VERTIGO:
“Найкращий компонент будь-яких креативних проєктів — сміливість клієнта. Ця риса хлопців та дівчат Планети вже вкотре розв’язує нам руки, даючи можливість реалізувати епатажні задуми. Власне, так трапилось і у випадку з локацією для конференції, до виробництва якої було так круто долучитись”.
Від реготання під час штормінгу до встановлення останнього елементу на площадці команді агенції знадобилися лічені дні.