Денис Келеберденко, креативний директор BBDO Ukraine, автор ідеї та режисер роликів, розповідає: «Ідея роликів виникла зі спостережень за бізнесом під час кризи. Комусь довелося закрити заклад, хтось втратив орендаря, хтось був змушений звільнити людей, хтось втратив роботу, хтось — клієнтів. І у кожного при цьому знайдеться знайомий, якому було ще важче.
Ми не хотіли, щоб креативна ідея якось драматизувала ситуацію, як це диктує концепція “Форуму уцілілих”, і аналогії з виживання в інших екстремальних умовах ми відразу визнали неадекватними реальності. Нам хотілося подати героїзм у побутовому сенсі і показати, що люди, які проявляють цей героїзм, роблять це з легкістю і гумором».
У результаті були створені історії людей, які не скоряються обставинам, а змінюють себе, свою бізнес-модель, процеси, підлаштовуючись під ситуацію і витягуючи з цього максимальну користь. Як це у них вийшло — можна побачити у роликах.
Крім ігрових 33-секундних роликів креативна кампанія включає графічні 6-секундники, що розвивають тему.
Ганна Калашник, виконавча продюсерка Pronto Film, додає: «Бувають проекти, в яких у тебе є все для крутого результату, але удача і відчуття задоволення від виконаної роботи проходять повз. На щастя, у проекті для УМФ все сталося навпаки. Тільки ми встигли помітити, що наш захват від скриптів, створених BBDO, “обріс” професійною командою, голлівудським візуальним стилем і смачною акторської подачею, як вже дивимося на наше створіння на великому екрані проектора, відчуваючи гордість і точно розуміючи, що ролики вдалися на всі 100».
Ірина Бондаренко, продюсерка Українського маркетинг-форуму, засновниця IdeasFirst, коментує: «Багато компаній за час карантину і локдаунів зіткнулися з викликами, для вирішення яких не було ніяких “методичок”. Досвід виходу з кризи і розвитку у кожної компанії був індивідуальним. Але є те, що об'єднує наших героїв. Можна довго нити, як тобі погано, а можна взяти приклад з тих, кому ще важче, але вони не сумують. Яскрава креативна ідея від BBDO і переконливе втілення від Pronto Film — і ці короткі відео здатні стати для вас афірмаціями на кожен день. Окреме спасибі компаніям за реалізацію такої грандіозної ідеї за дуже скромний бюджет. Адже це теж мистецтво виживання».
Щоб оптимізувати логістику і витрати на зйомку, три ролика зняли за 14 годин. Зйомки проходили в офісі BBDО, у машині Дениса Келеберденко, на боксерському рингу хороших знайомих. «Навіть Сильвестра Сталлоне довелося не в 3D малювати, а використовувати його роздруковану на чорно-білому принтері в повний зріст копію і анімувати її у stopmotion. Але цієї величезної роботи навіть ніхто не помічає, так все гарно вийшло», — жартує Денис.
Надихаючі історії компаній і їх маркетингових команд ви зможете почути на Українському маркетинг-форумі 27–28 травня. Форум пройде у гібридному форматі у КВЦ «Парковий» і в онлайні.
Як завжди, звучатимуть теми, які дійсно хвилюють маркетингову спільноту і допоможуть учасникам форуму рости у нових реаліях. Подробиці на офіційному сайті події marketingforum.com.ua, а також у Facebook та Instagram форуму.
Над кампанією працювали:
Команда BBDO
Денис Келеберденко, креативний директор
Ростислав Вишневий, арт-директор
Ірина Данілевська, директор відділу по роботі з клієнтами
Олександра Гуляй, продюсер
Олеся Гановська, керівник групи по роботі з клієнтами
Команда Pronto Film
Денис Келеберденко, режисер
Тетяна Дудник, оператор
Олег Бобало, 2-ий режисер
Анна Калашник, виконавчий продюсер
Назар Залуцький, продюсер
Марина Турманідзе, кастинг
Карина Балеян, художник-постановник
Марія Керо, стиліст
Ірина Солодовська, гример
Максим Васянович, режисер монтажу
Дмитро Василенко, колорист
Євгеній Бедненко, звукорежисер
Команда IdeasFirst
Ірина Бондаренко, продюсер Українського маркетинг-форуму
Ольга Гаращенко, керівник проекту
За матеріалами прес-релізу