У рекламній індустрії вона працює з 2008 р., має досвід керівника медіавідділу в мережевому і локальному агентстві.
У 2017 р. приєдналася до команди PROdigital agency як медіадиректор. За безпосередньої участі Оксани залучені ключові клієнти агенції: «Фуршет», «Kite», «Сніжна Панда», «Петровська Слобода», «Snack Production».
Оксана впевнена, що на команду PROdigital agency очікує насичений і яскравий рік:
«Я рада продовжити роботу в агенції вже в новій якості. Усім учасникам ринку у 2021 році доведеться приймати непрості виклики. Але наша команда вже має досвід і стійкість, а головне — бажання вдосконалюватися і рухатися вперед.
Ми готові до якісної та ефективної роботи, до активної участі в розвитку рекламної індустрії та підкорення своїх нових вершин».
Довідка:
Досьє:
Оксана Хмара, до 2021 р. — Media Director PROdigital agency.
Медійний досвід більше ніж 13 років.
- Починала працювати на стороні паблішера (UMH), пройшла шлях від digital planner до media director в мережевому агентстві (ADV Group).
- Удосконалила досвід в локальному рекламному агентстві (ITCG).
Клієнти: «Unilever», «Київстар», «Snack Production», KLM, «Air France», «OTP Bank», LVMH.
Мікроінфлюенсер Instagram. Для застосування творчого потенціалу пройшла курс в школі каліграфії, зараз займається створенням власного шрифту.
«Медійна мама» кількох успішних digital-фахівців.
Кредо — порядок: в думках, презентаціях, шрифтах і, звичайно, реалізації.
PROdigital agency
Спеціалізується на нових AdTech-рішеннях з особливою експертизою в programmatic.
- Понад 80 успішних кейсів.
- Більше ніж 30 надійних партнерів і сервісів.
- Сертифікована команда з досвідом роботи з усіма представленими в Україні programmatic-платформами.
- Провайдер нових технологічних рішень для українських і міжнародних компаній великого та середнього бізнесу (offline, offline + online).
Чинний член ВРК.
Член комітету ІнАУ з питань інтернет-реклами.