«ЗОЛОТКО» БЕЗ ВОДИ – нова курка від MAKE SENSE

Креативне агентство MAKE SENSE розробили бренд-стратегію для нового бренду курки від виробника АГРО-ОВЕН

Комментарии 1972

Останнім часом ринок курки переповнений креативом. Хтось заявляє, що вони без антибіотиків, хтось – про спорт, а деякі вважають, що бренд їм зовсім не потрібен і забирають його з етикетки.

Шукаючи рішення для нашого клієнта, агентство провело серію фокус-груп, щоб знайти істинні інсайти та правду бренда.

Виявилося, що один із сильних факторів, які бентежать людей - це те, що курка надмірно насичена водою і коли птиця розморожується, по факту якість та вага м’яса залишає бажати кращого.

Детально ознайомившись з виробництвом компанії АГРО-ОВЕН ми дізналися про їх унікальну технологію повітряно-крапельного охолодження, яка скорочує термін охолодження в 10 разів та дозволяє залишатися м’ясу птиці свіжим і без зайвої води.

Саме на цій правді бренду ми вирішили побудувати нашу концепцію і створили новий бренд курки «Золотко» БЕЗ ВОДИ.

Кирило Терещенко, власник агентства MAKE SENSE: «У словах «без води» - дійсно багато сенсів. Адже нашим прагненням було дати людям тільки свіже та якісне м’ясо без ніякої води. Бути чесним продуктом за чесною ціною та грати за «прозорими» правилами, без фальші. Саме такі цінності ми й відобразили в дизайні та айдентиці бренду: чистій та мінімалістичній.


Олексій Толкачов, директор торгового дому «АГРО-ОВЕН»: «Коли торгівля працює у дружному тандемі з виробництвом – це 100% позитивний результат. Ми хотіли створити зрозумілий і абсолютно прозорий продукт для покупця. Та інвестували надзвичайно значні гроші в унікальну технологію повітряно-крапельного охолодження задля того, щоб наш продукт був без зайвої води і в упаковці і на сковорідці. Адже наше головне завдання - увійти в історію як чесний бренд, а не тимчасова торгова марка.»

Шукайте «Золотко» БЕЗ ВОДИ у торгових мереж Варус, Ашан та Рост у місті Харків вже сьогодні та найближчим часом на полицях мереж супермаркетів Велика кишеня, Новус, ЕКО маркет і Метро.

За матеріалами прес-релізу.

Обсудить с другими читателями:
Погода