Зорі, арт-колажі та гігантські манджентові стрічки на колонах музею в комунікаційної кампанії 360 для HeForShe Arts Week 2021

Цього року агентство Havas PR Kyiv розробило та реалізувало креативну комунікаційну кампанію для HeForShe Arts Week 2021 і премії Women in Arts, що складалась із діджитальної активації, SMM, роботи з медіа й інфлюенсерами, а також з outdoor-активацій. У результаті, команді за тиждень вдалось привернути увагу 6,6 млн українців! Чому головним символом кампанії стали зорі, як на колонах Національного музею історії України з’явились рожеві стрічки та чи є сексизм у мистецькій галузі - розказує команда Havas PR Kyiv.

Комментарии 862

Жіноче лідерство, що надихає та запалює іскри

Наша команда запропонувала обрати темою тижня мистецтв “Жіноче лідерство”. Адже попри позитивні зміни, що відбуваються у суспільстві, негативні стереотипи щодо жінки-лідера все ще живуть у думках наших людей. І, на превеликий жаль, для індустрії мистецтв ця проблематика неабияк актуальна. Ми знаємо багато імен чоловіків-митців, проте жінці найчастіше відводять роль музи та супутниці художника. В рамках тижня HeForShe Arts Week 2021 ми прагнули привернути увагу саме до мисткинь й показати, який внесок вони зробили та продовжують робити у мистецтво.

Щоб підкреслити тему та головну ідею ми вигадали лаконічний слоган для заходу. Гасло “Палаю-Надихаю”/“Inner fire to inspire”, на нашу думку, якнайкраще вказує на іскру, яка є в кожній мисткині та у кожного лідера. Адже саме ця іскра надихає та мотивує слідувати за лідером й “палати” ідеєю :)

Тизерна кампанія та старт тижня мистецтв

Наступним кроком став яскравий анонс HeForShe Arts Week 2021! І ми розпочали роботу над проектом з розробки айдентики заходу. Її основою стали зорі, які в українському фольклорі та культурі багатьох народів символізують жінку. Крім того, із зорями також асоціюють внутрішній вогонь та орієнтир на шляху. Їхнє осучаснене зображення можна було зустріти на афішах HeForShe Arts Week 2021, на віжуалах у соціальних мережах та на світлових інсталяціях, якими ми розпочали тиждень мистецтв. Та про це трохи згодом :)

Далі ми запустили тизерну кампанію у соціальних мережах. Аби підігріти інтерес публіки до майбутнього заходу, ми створили 5 цікавих колажів із картинами Фріди Кало, Боттічеллі та Соні Делоне, підписи до яких нагадували, що HeForShe Arts Week 2021 вже близько. Колажі настільки сподобались аудиторії, що саме ці зображення ЗМІ найчастіше обирали для того, щоб проілюструвати матеріали про тиждень мистецтв :)

День старту HeForShe Arts Week 2021, який розпочався символічно у Міжнародний жіночий день, наша команда відзначила світловою 3D-інсталяцією на пам'ятнику княгині Ольги на Михайлівській площі у Києві. Головним зображенням інсталяції також стали зорі, які втілили внутрішнє полум’я усіх лідерок-мисткинь. Водночас маджентовим кольором, відтінком руху HeForShe, було підсвічено визначні будівлі у трьох містах України. Серед них: Львівський Національний Академічний театр опери та балету у Львові, Дніпровський національний історичний музей імені Дмитра Яворницького у Дніпрі та Національна опера України у Києві.

Проте й цього нам здалось замало, тож за ініціативою нашої команди колони Національного музею історії України загорнули у 300-метрову маджентову стрічку з іменами 150 українських мисткинь та діячок культури, від минулого до сьогодення. Серед них - письменниці, художниці, співачки, режисерки, акторки, дослідниці та кураторки, які зробили неоціненний внесок у культурну спадщину нашої країни й продовжують її збагачувати.

Креативна розсилка для блогерів та підтримка відомих українських жінок

Проектом з інфлюенсерами вже нікого не здивуєш, але для залучення більшої аудиторії та збільшення охоплення всієї кампанії співпраця з блогерами й лідерами думок - просто маст-хев. Тож ми надіслали 29 блогерам подарунок від HeForShe Arts Week 2021 - неонову лампу зі слоганом “Палаю-Надихаю”, мерч руху та листівку із двома (для інфлюенсера та його аудиторії) промокодами на платформу MEGOGO, де був доступний документальний фільм про цьогорічних переможниць премії. У результаті, лідери думок згенерували більше 50 сторіз та публікацій, загальне охоплення яких склало 525 000 контактів :) Проект підтримали співачка ONUKA, ведучі Ярослава Кравченко, Марічка Падалко,  Даша Коломієць, та інші.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода