Зотек. Коли немає часу терпіти біль

Команда креативної агенції ViViD створила анімаційні відео ролики для нової рекламної кампанії бренду Зотек (фармацевтична компанія ОРГАНОСІН ЛТД).

Комментарии 822

В основу комунікації закладений інсайт, що стиль життя дім-робота-дім не влаштовує сучасних людей. До цього списку ще додається багато занять – навчання, спорт, хоббі, які поглинають увесь вільний час. Тому на біль часу точно не залишається. Адже є Зотек, який допомагає в два рази швидше позбутися болю.

Для відео роликів команда ViViD створила серію флет- ілюстрацій та зображень у стилі коміксів з музичним  супроводом легкого джазу.

Слоган кампанії: Зотек. Коли немає часу терпіти біль.

 Zotek_VIDEO_15's

Креативна агенція ViViD:


Наталія Бороніна - managing director
Тетяна Оніщенко - partnership director
Артем Гуць - account manager
Катерина Оверко - creative director
Андрій Лазаренко – senior creative copywriter
Влада Головіна – senior creative designer
Анастасія Береза - Illustrator
В’ячеслав Вітюк – animator

Фармацевтична компанія ОРГАНОСІН ЛТД:

Ольга Сокольска - Product Manager, OTX Department

Baker Street sound production studio:
Максим Смоголь – композитор та вокаліст
Ернест Дмитрієв - продюсер

За матеріалами прес-реліза

Обсудить с другими читателями:
Погода