Зовнішня реклама Дніпра переходить у тінь

ІКЗР інформує ринок про часткове закриття досліджень Outdoor-реклами у Дніпрі

Комментарии 952

Індустріальний комітет зовнішньої реклами України (ІКЗР) отримав повідомлення єдиного дослідника ринку DOORS Consulting про обмеження ним досліджень реклами у Дніпрі. Згідно з повідомленням компанії, рішення спричинене ситуацією, яка склалася з даними щодо рекламних площин провідних дніпровських власників реклами.

Припинивши фінансування досліджень своїх поверхонь під час карантину у 2020-му році, найбільші дніпровські оператори — «Алесан» і «Біо-Форс» — не поновили участі у ринковій ініціативі моніторингу і скорингу реклами. Оператори не надають даних щодо власних носіїв, таким чином позбавляючи учасників ринку актуальної інформації, що необхідна для повноцінних коректних досліджень реклами у місті.

Через це дослідження рекламних площин Дніпра із застарілими даними буде обмежено. Станом на 2020 рік у Дніпрі налічувалося близько 2,8 тис. рекламних площин, з них близько 1,6 тис. належали «Алесану» і «Біо-Форсу»; моніторинг і медіаметричні обчислення цих площин не надаватимуться дослідником з найближчої інспекції (10 липня).

Дані щодо рекламних площин інших операторів Дніпра, які беруть участь у дослідженнях, надаватимуться в повному обсязі, повідомляє DOORS Consulting.

Лариса Булатова, голова ІКЗР: «Дніпро входить до п’ятірки найбільших міст, де досліджується зовнішня реклама; частка рекламного інвентарю з-поміж усіх українських міст — 5,1 % площин (4,3 % рекламних бюджетів станом на травень 2021); індикативна вартість реклами — 4,4 %. Індустріальний комітет зовнішньої реклами і DOORS Consulting сподіваються на повернення найбільших власників рекламних конструкцій Дніпра у дослідження і докладуть зусиль, щоби мінімізувати можливі втрати інвестицій у зовнішню рекламу міста».

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода