Зовнішня реклама України в умовах воєнного стану

Зовнішня реклама в Україні закінчила 2021 рік достатньо оптимістичним зростанням на фоні розвитку ситуації з COVID.

Коментарі 2195

У грудні 2021 р. аналітики галузі ООН ринку зробили обережні прогнози на рік 2022 щодо зростання бюджетів рекламодавців на 16%, і вже на початку лютого стало зрозуміло, що прогнози на 2022 рік мають бути перевиконані реальними показниками ринку.

Звичайно, показники росту кожного з гравців ринку зовнішньої реклами є різними, і це нормальне явище, яке залежить від географії покриття, кількості та якості носіїв зовнішньої реклами в оператора, типів рекламних конструкцій в його портфелі та інших факторів, але загалом по ринку за підсумками 2021 року галузь зовнішньої реклами зросла торік на 27%. Найбільше зростання продемонстрували оператори, які активно розвивали сегмент цифрової зовнішньої реклами. Digital OOH-реклама зросла до 78% за підсумками 2021 року.

Як і багато інших галузей, зовнішня реклама чуттєво відреагувала на введення в країні воєнного стану та початок повномасштабної збройної агресії проти України. Комерційна складова в клієнтських портфелях почала стрімко скорочуватися.  Адже реклама — як лакмусовий папір — дуже чуттєво реагує на будь які зміни в економіці країни. Незважаючи на це, оператори зовнішньої реклами України розпочали широкомасштабну підтримку патріотичних сил.

Відтак, вже з перших днів збройної агресії росії проти нашої країни набули популярності сюжети, які давали чітке розуміння окупантам, що їм в Україна не раді.

Далі пішла хвиля підтримки окупованих міст, заклики що до закриття неба над Україною, подяки хоробрим воїнам ЗСУ. Такі сюжети викликали на очах сльози гордості за нашу країну, сповнювали глядачів патріотизмом та вірою в нашу перемогу. Об’єми патріотичної реклами були настільки великими, що отримали резонанс в соціальних мережах та в ЗМІ далеко за кордонами України.

Зарубіжні креативні агенції і оператори реклами створюють і розміщують у своїх країнах соціальні сюжети на підтримку України, діляться своїми проектами і залучають до них нових учасників, утому числі з метою збору коштів на підтримку українських біженців закордоном. Один лише приклад: американський художник і власник студії графічного дизайну зробив портрет Президента України і власним коштом розмістив його на білбордах у США, а також в одному з українських міст, з якого походить один із співробітників його студії. Зовнішня реклама залишається важливим медіа для зміцнення і поширення громадської думки.

Кожен громадянин країни робить все, що від нього залежить, аби прискорити нашу перемогу. У бізнеса — такі самі цілі. Окрім розміщення патріотичних сюжетів, оператори допомагають нашим захисникам технікою, матеріалами для облаштування бліндажів, фінансовою підтримкою окремих підрозділів. Крім того, оператори зовнішньої реклами активно підтримують будь які соціальні проекти комерційних компаній, міжнародних та українських фондів, безкоштовно розміщуючи на своїх ресурсах рекламу соціально-гуманітарного спрямування.

Будь яка ініціатива соціально – гуманітарного характеру, що надходить від партнерів або нових компаній – активно підтримується та супроводжується зовнішньою рекламою.

Віримо в нашу перемогу!

Індустріальний комітет зовнішньої реклами України (ІКЗР)

Обговорити з іншими читачами:
Погода