Європейські маркетингові бюджети та умови торгівлі знизилися в травні цього року вперше з вересня 2020 року. Маркетингові бюджети в Америці також сповільнюються в останні місяці.
Маркетингові бюджети в Європі скоротилися вперше з вересня 2020 року на тлі глобального сповільнення інвестицій, згідно з останніми даними Global Marketing Index (GMI) WARC Media.
Розроблений WARC, GMI є щомісячним індикатором стану світової маркетингової індустрії на основі поточних умов серед практиків. Значення індексу вище 50,0 вказує на зростання, а нижче 50,0 вказує на зниження.
Маркетингові бюджети в Європі зафіксували значення індексу 49,7, що нижче позначки 50,0 і порівняно з 50,9 у квітні. Це перший випадок зниження індексу бюджету регіону з вересня 2020 року через COVID-19.
Незважаючи на те, що в країнах Америки та Азіатсько-Тихоокеанського регіону бюджети на маркетинг все ще зростають, це відбувається нижчими темпами, ніж в останні місяці – значення індексу впало до 56,1 і 64,7 відповідно.
Це сталося, коли інфляція в ЗМІ досягла рекордного рівня в 2021 році, особливо в Європі, і продовжує зростати в 2022 році: наприклад, ціна телереклами у Великобританії минулого року зросла на 33,7%. Це, у поєднанні зі зростанням вартості життя та проблемами із глобальним ланцюгом поставок, ймовірно, стане причиною такого зниження загального стану реклами в Європі.
Погіршення європейської маркетингової індустрії підкріплюється індексом умов торгівлі – Європа є єдиним регіоном, де спостерігається спад, уперше з серпня 2020 року, із значенням 49,0.
Фото: https://depositphotos.com.
sostav.ua
Розроблений WARC, GMI є щомісячним індикатором стану світової маркетингової індустрії на основі поточних умов серед практиків. Значення індексу вище 50,0 вказує на зростання, а нижче 50,0 вказує на зниження.
Маркетингові бюджети в Європі зафіксували значення індексу 49,7, що нижче позначки 50,0 і порівняно з 50,9 у квітні. Це перший випадок зниження індексу бюджету регіону з вересня 2020 року через COVID-19.
Незважаючи на те, що в країнах Америки та Азіатсько-Тихоокеанського регіону бюджети на маркетинг все ще зростають, це відбувається нижчими темпами, ніж в останні місяці – значення індексу впало до 56,1 і 64,7 відповідно.
Це сталося, коли інфляція в ЗМІ досягла рекордного рівня в 2021 році, особливо в Європі, і продовжує зростати в 2022 році: наприклад, ціна телереклами у Великобританії минулого року зросла на 33,7%. Це, у поєднанні зі зростанням вартості життя та проблемами із глобальним ланцюгом поставок, ймовірно, стане причиною такого зниження загального стану реклами в Європі.
Погіршення європейської маркетингової індустрії підкріплюється індексом умов торгівлі – Європа є єдиним регіоном, де спостерігається спад, уперше з серпня 2020 року, із значенням 49,0.
Фото: https://depositphotos.com.
sostav.ua