У форматі сучасного музею, за допомогою атрибутів зумерського лайфстайлу та аудіо-візуального супровіду, можна поринути в культуру покоління Z.
У музеї представлені роботи молодих творців і створена лампова атмосфера – усе, для того, щоб відчути «вайб» молоді.
У чому унікальність?
Покоління Z – люди, що народилися між 1997 і 2010 роками. Це найбільше покоління у сучасному світі, яке становить 32% населення планети. Погляди зумерів на роботу, стосунки, а головне – покупки та споживання загалом дуже відрізняються від інших поколінь.
«Я думаю, що ніхто не зрозуміє зумера краще ніж інший зумер. Ми відчуваємо вайб нашого покоління, чуємо потреби та досліджуємо споживацьку поведінку. Впевнено можу сказати, що ми знаємо, як конектити бренди із зумерами», - Бойко Анастасія, СЕО Z2Z powered by Havas.
Z2Z – частина Havas, саме тому знаходиться у близькому контакті з усіма агенціями в HavasVillage, що дає можливість реалізовувати партнерські проекти та надавати експертну підтримку агенціям у разі необхідності :)
Ми вже готували проактивну пропозицію з HavasPR для Cheetos, інфлюенс-кампанію для Logitec з HavasDigital, розбиралися в інстаграмі Sprite з HavasDigital, та розробляли сценарії для відео про сортування сміття по запиту HavasPR.
Наша агенція прагне подолати бар’єр між нашим поколінням та брендами, які хочуть здобути підтримку нашої аудиторії!
Тож, запрошуємо відвідати музей та доєднатися до культури зумерів!
Де? вул. Воздвиженська, 41
О котрій? 15:00-21:00 у будні та 11:00-21:00 у вихідні
Коли? з 22.12 до 10.01