Зустрічайте оновлену «Слов'яночку»

Після призупинки в лютому молочне виробництво PepsiCo в Україні відновило свою роботу з квітня та продовжує поставки на полиці магазинів улюблені молочні продукти українців.

Коментарі 1108

«З огляду на те, що молочна продукція являється основою харчування для мільйонів людей в Україні, ми зробили все можливе, аби відновити роботу молочного виробництва та виконувати наші контракти на поставки молока з партнерами. Сьогодні багато що змінилося і на ринку, і в уяві споживачів про звичні продукти й бренди. Тому ми теж маємо на меті трансформувати наш портфель молочних брендів в Україні відповідно до нових фокусів, та розпочинаємо з бренду «Слов’яночка», - коментує Ірина Римарчук, директор з маркетингу категорії Молочні продукти.

В серпні 2022 компанія оновила дизайн та позиціонування бренду «Слов'яночка».

Над створенням концепції нового образу «Слов’яночки» працювала команда маркетологів та дизайнерівБули проведені фокусні опитування, які показали, що більшості респондентів відгукується концепція Берегині. Саме такою ми бачимо «Слов’яночку».

«Молочна продукція «Слов’яночка» вперше з’явилася на полицях українських магазинів двадцять років тому, та багато років супроводжує українців, радуючи безкомпромісною якістю та традиційним смаком. На сьогоднішній день цей бренд займає понад половину об’ємів молочної продукції компанії в Україні та виготовляється виключно з молока екстра-класу від українських постачальників. Будучи на 100% українським продуктом «Слов’яночка» також активно долучається до вирішення гуманітарних питань. Так, з початку воєнного вторгнення біля 400 т. продукції «Слов’яночка» було передано на благодійність», - коментує Ростислав Гук, директор з продажів PepsiCo в Україні.   

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода