Автентичний український одяг – важлива частина нашої культурної спадщини. І зараз як ніколи на часі знати про неї, популяризувати та показувати світові. INTERTOP, як провідний український фешн-бізнес, об'єднався з данським брендом прикрас Pandora та модним виданням Vogue UA, аби створити фото- та відеопроєкт і продемонструвати всю красу українського національного вбрання.
INTERTOP Fashionshop спільно з Vogue UA поєднав репліки традиційних українських речей із із прикрасами від Pandora та одягом і взуттям з останніх колекцій світових брендів: Timberland, Napapijri, Marc O'Polo та The North Face, представлених на INTERTOP.UA.
Так, команда створила сучасні образи у міксі з традиційними плетеними поясами родом з Полтавської та Вінницької областей, штанами із Центральної України, лляною сорочкою із Черкаської області, гунею із Закарпаття та канонічними вовняними хустками. Такі поєднання речей доводять, що навіть старовинний одяг може виглядати стильно і доречно у сучасних реаліях. Проєкт покликаний показати різноманіття українського одягу, а також його автентичність, красу і унікальність.
“Наша фешн-спадщина дуже багата та різноманітна. Українці – надзвичайно стильний народ, і ми маємо розуміти, що образ шароварщини, яскраво-червоних спідниць чи пластикових вінків нав’язаний довгими роками радянщини. Цим проєктом ми ламаємо цей усталений стереотип про українську моду та демонструємо як можуть виглядати традиційні українські вбрання в реаліях 21 століття: мінімалістично, стильно і сучасно” – коментує маркетинг-директорка INTERTOP Ukraine Марія Самплавська.
Над проєктом працювали:
Відео: Slava Davydov
Фото: Andrew Grey
Стиль: Tetiana Nemchenko
Помічник фотографа: Nazar Olijnyk
Помічники стилістів: Vlad Askerov, Iryna Sizyk, Denys Ivaniv
Макіяж: Anna Zhadko
Зачіска: Pavel Lotnik
Продюсер: Marina Sandugey-Shyshkina
Лінійний продюсер: Sasha Dudchenko
Одяг та взуття: INTERTOP Fashionshop
Моделі: Asti @EGOmodels, Sergey @TotaliteModels
За матеріалами пресрелізу