Зворушлива історія головного старожили ПриватБанку

banda створили зворушливий кампейн для ПриватБанку, щоб він асоціювався не тільки з «величезністю» та зеленим логотипом, а й з людьми.

Комментарии 1423
Для багатьох банки — це щось механічне, структурне та корпоративне, до них важко відчувати якесь розуміння та емоційну прив'язаність.
 video

banda спробували розповісти, що ПриватБанк — це 22 286 людей зі своїми радощами, проблемами та історіями. Саме вони створюють Приват, який «не чекає, а бере і робить». Тому свою чергову велику кампанію банк вирішив присвятити не собі, а своїм людям.

Ми шукали креативний сторітелінговий прийом, щоб історії «приватівців» були цікавими взагалі для всіх українців. Так з’явилася ідея розказати про людей від імені найстаршого «співробітника» банку. Того, хто десятиріччям з одного і того ж місця спостерігав за їхнім життям. І от, нарешті, отримав змогу про все побачене розповісти.

Основний ролик продовжили серією інших випадків з «банкоматівського» життя та спогадами про улюблених колег:

 video
 video
 video
ПриватБанк

Marketing director — Вікторія Губіна
Head of Advertising department — Марія Шатохіна
Head of Digital Marketing Department — Олексій Попов
Advertising manager — Леся Костенко

Banda

Creative Director — Ярослав Сердюк
Senior Strategist — Настя Печериця
Senior Art Director — Ілля Почкун
Senior Copywriter — Роман Гурбанов
Senior Designer — Іван Симоновський
Junior Designer — Олексій Приліпка
Junior Designer — Сергій Доброрєз
Team Leader — Марина Кунєц
Junior Project Manager — Настя Полікарчук

Electric Sheep Film

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода